دسته‌بندی نشدهفرهنگ و هنر

زندگینامه بهرام رادان

زندگینامه بهرام رادان بیوگرافی سوپر استار سینمای ایران

بهرام رادان این بازیگر معروف سینما و تئاتر در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران متولد شد. شروع دوران بازیگری او در سن ۲۱ سالگی بود و با فیلم سنتوری به عنوان ۱۰ ستار شناخته شد. بهرام رادان در دانشگاه آزاد تحصیل کرده و فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی می باشد.

بهرام رادان در یک خانواده پنج نفره بزرگ شده است، دو خواهر و یک برادر داشته و بهرام رادان فرزند آخر خانواده است. مادر رادان خانه‌دار و همچنین پدرش یک نظامی بوده است، اصالت پدر رادان به شهر اصفهان باز می گردد.

بعد از خدمت سربازی زمانی که در آگهی های روزنامه ها به دنبال شغل مناسبی بود، با آگهی کلاسهای بازیگری روبرو شد. در آن زمان رادان ۲۱ ساله بود، بلافاصله اقدام به ثبت نام در کلاس های بازیگری فیلم می کند.

اولین تجربه بهرام‌رادان در جلوی دوربین به فیلم شور عشق باز می گردد. زمانی که در کلاسهای خانم قاسمی فیلمنامه این فیلم به او سپرده شد تا بر روی نقشه کیان تمرکز کند. به این ترتیب در سال ۱۳۷۹ برای اولین بار جلوی دوربین ظاهر شد، که نقش کیان یکی از دو نقش اصلی این فیلم بود.

بیوگرافی بهرام رادان

قد بهرام رادان

بهرام رادان این سوپراستار سینمای ایران با قد 179 سانتی خود از بازیگران با قد متوسط به حساب می آید. وزن بهرام رادان 88 کیلو میباشد که میتوان گفت یک استایل مناسب را دارد.

پیشنهاد مطالعه  طرز تهیه فلال خانگی

موفقیت های بهرام رادان

کمی بعد از اولین تجربه بازیگری بهرام رادان از او برای ایفای نقش در فیلم آواز قو در سال ۷۹ دعوت به عمل آمد. اوج شهرت و موفقیت این بازیگر جوان در آن سالها به بازی او در فیلم شمعی در باد، در سال ۱۳۸۲ با کارگردانی خانم پوران درخشنده مربوط می شود.

با ایفای نقش در این فیلم موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را بگیرد. دومین تجربه دریافت سیمرغ بلورین این بازیگر به نقش آفرینی در یکی از بهترین اثر های خود با نام سنتوری باز می‌گردد. این فیلم در سال ۱۳۸۵ به کارگردانی داریوش مهرجویی به روی پرده های سینما رفت، که باعث شد برای دومین بار به عنوان بهترین بازیگر مرد برنده سیمرغ بلورین باشد.

زندگینامه بهرام رادان

دوره ها و آموزش های بهرام رادان

بهرام رادان تجربه ایفای نقش همراه با بازیگران بزرگ و مشهوری همچون مهران مدیری هدیه تهرانی و مهناز افشار را در سال ۱۹۹۱ در فیلم پل چوبی را دارد. بعد از این فیلم رادان به مدت شش ماه برای گذراندن دوره اکتینگ به کشور کانادا مسافرت کرد.

بعد از آن بود که شروع به یادگیری روشهای حفظ به زبان انگلیسی پرداخت، او سپس یک فیلم مستند بانام رویای شهرت کارگردانی کرد و در سال ۱۳۹۲ بود که به کشور بازگشت.

از دیگر فعالیت‌های رادان مربوط به مدلینگ می باشد، برای برندهای معتبری همچون ال جی برند لباس نیمانی یک شرکت مخابراتی اقدام به کارهای تبلیغاتی کرد رادان مدل اول برند چرم مشهد می باشد.

از دیگر افتخارات رادان می توان به حمل مشعل المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی پرداخت، این دعوت توسط شرکت سامسونگ انجام شده بود. رادان از آن لحظه به عنوان یک اتفاق تاریخی یاد می‌کند، البته حمل مشهد در سال ۲۰۱۷ و یک سال قبل از شروع رسمی المپیک انجام شد.

پیشنهاد مطالعه  بزرگترین استادیوم دنیا

بهرام رادان سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا می باشد، او در سال ۱۳۸۹ به این عنوان منصوب شد تا به مبارزه علیه گرسنگی در جهان کمک کند.

زندگینامه بهرام رادان

علاقه مندی های بهرام رادان

از علاقمندی های بهرام رادان می‌توان به فوتبال اشاره کرد، او همیشه این موضوع را عنوان می‌کند چه هر فرصتی که پیش بیاید به بازی فوتبال می پردازد رادان یکی از طرفداران دو آتیشه تیم استقلال تهران است.

رادان همیشه این موضوع را عنوان می‌کند که علاقه ای به موزیک سنتی ندارد، همیشه به عنوان می کند که موزیک و فیلم های شاد را می پسندد و موسیقی های سنتی که علاقه داشته باشد بسیار اندک می باشد.

در مورد غذای مورد علاقه رادان او به قرمه سبزی بسیار علاقه دارد ولی بدون لوبیا و همچنین بهرام رادان مانند بسیاری از فرزندان عاشق دست پخت مادرش می باشد.

بهرام رادان همیشه عنوان می کند که به هیچ وجه اهل نوستالژی نیست، هیچ وقت به موضوعاتی همچون که گذشته بسیار بهتر و جذاب‌تر بوده نیست. عقیده دارد بدبینی و خوشبینی به حال و آینده مربوط نمی‌شود و این انرژی و نشاط است که باعث ایجاد شادی در انسان می شود.

بهرام رادان به بازیگر فیلم های قبل از انقلاب آقای بهروز وثوقی نیز علاقه‌مند است که در اینستاگرام خود مطلبی هم در ستایش از این بازیگر معروف قبل از انقلاب نوشته بود.

فیلم های بهرام رادان:

شور عشق ۱۳۷۹

آواز قو ۱۳۷۹

آبی ۱۳۷۹

طلوع تاریک ۱۳۸۰

ساقی ۱۳۸۰

گاوخونی ۱۳۸۱

عطش ۱۳۸۱

رز زرد ۱۳۸۱

شمعی در باد ۱۳۸۲

پیشنهاد مطالعه  11 نقاشی معروف جهان

سربازهای جمعه ۱۳۸۲

گیلانه ۱۳۸۲

رستگاری در هشت و بیست دقیقه ۱۳۸۳

ازدواج صورتی ۱۳۸۳

حکم ۱۳۸۴

تقاطع ۱۳۸۴

خون‌بازی ۱۳۸۵

چهار انگشتی ۱۳۸۵

سنتوری ۱۳۸۵

کنعان ۱۳۸۶

بی‌پولی ۱۳۸۷

کارناوال مرگ ۱۳۸۷

زادبوم ۱۳۸۷

راه آبی ابریشم ۱۳۸۷

تردید ۱۳۸۷

تهران ۱۵۰۰-۱۳۸۸

آدم‌کش ۱۳۸۸

یکی ازمادونفر ۱۳۸۹

پل چوبی ۱۳۹۰

نقش نگار ۱۳۹۲

تراژدی ۱۳۹۲

آتش بس ۲-۱۳۹۳

عصر یخبندان ۱۳۹۳

حکایت عاشقی ۱۳۹۴

پولاریس ۱۳۹۴

بار کد ۱۳۹۴

زرد ۱۳۹۵

چهارراه استانبول ۱۳۹۶

آشفتگی ۱۳۹۷

سونامی ۱۳۹۷

ایده اصلی ۱۳۹۷

گربه سیاه ۱۳۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا