عمومی

مدل موی کوتاه برای صورت گرد و تپل

مدل موی کوتاه برای صورت گرد و تپل فوق العاده جذاب

برای اینکه آرایش و مدل مو جذابیت چهره شما را افزایش دهد، باید با فرم صورتتان تناسب داشته باشد. بر اساس علم زیبایی شناسی، صورت افراد فرم‌های مختلفی دارد که متداول‌ترین آنها گرد، بیضی، مربع، مستطیل، مثلث، و قلبی است. هر یک از این فرم‌های صورت ویژگی متفاوتی دارند. نوع آرایش و مدل مو مناسب برای هر فرم صورت باید طوری باشد که ویژگی های صورت را تعدیل و اصلاح کند.

برای تشخیص فرم صورت، دو خط فرضی در طول و عرض صورت را در نظر گرفته و نسبت آنها را به یکدیگر بسنجید. در فرم صورت گرد، عرض و طول صورت تقریبا با هم برابر است و چهره حالت متقارن دارد. افرادی که صورت گرد دارند، صورت پر و گونه گرد دارند. فک و چانه زاویه تیزی ندارند و انحنای ملایمی دارند. چشم و ابروی این افراد نیز گرد به نظر می‌رسد.

مدل موهایی که برای صورت گرد و تپل مناسب است، باید به گونه ای باشد که صورت را کمی لاغرتر و کشیده‌تر نشان دهد. در واقع برای هر فرم صورت، مدلی مناسب است که ایرادات صورت را مخفی کند و ویژگی‌های مثبت آن را برجسته‌تر کند.

مدل‌ موهای مختلفی وجود دارد که برای صورت گرد و تپل مناسب است. برخی از این مدل‌ها کوتاه و برخی بلند است. اگر شما صورت گرد و تپل دارید و نمی‌دانید که چه مدل مویی مناسب صورت شما است، می‌توانید با مشاهده عکس‌های زیر، مدلی را که مناسب چهره و سلیقه شما است را انتخاب نمایید. با ایده گرفتن از این عکس‌ها یک تغییر اساسی در ظاهر خود ایجاد نمایید.

پیشنهاد مطالعه  روش نگهداری گل بامبو در آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا