ورزشی

زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر

اعلام زمان خرید و نقل و انتقالات بازیکن در نیم فصل لیگ برتر

طبق اعلام رسمی سازمان لیگ زمان شروع نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر اعلام شد. در این بخشنامه زمان نقل انتقالات زمستانی در تاریخ 26 دی آغاز خواهد شد(لازم به ذکر است که هفته پانزدهم در تاریخ 23 دی به پایان خواهد رسید) و تا شروع هفته هفدهم یعنی تاریخ 23 بهمن ادامه خواهد داشت.

طبق این بخشنامه زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ یک در 16 بهمن آغاز و تا 12 اسفند ادامه خواهد داشت. برنامه بازی ها به اینصورت است که پایان هفته هفدهم در تارخ 13 بهمن و شروع هفته هجدهم 2 اسفند میباشد.

همچنین زمان نقل و انتقالات لیگ دسته دوم در تاریخ ۲۳ بهمن شروع خواهد شد (پایان دور رفت ۲۱ بهمن) و تا ۱۸ اسفند (شروع دور برگشت ۸ اسفند) ادامه خواهد داشت.

به این شکل سازمان لیگ اعلام کرده، از روز ۲۳ دی تا ۲۳ بهمن شروع تعطیلات نیم فصل لیگ برتر خواهد بود. در این مدت تیم های میتوانند به تقویت نفرات خود بپردازند، در زمان تعطیلات لیگ بازی های جام حذفی و مقدماتی جام جهانی برگزار خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه  بزرگترین استادیوم دنیا

با توجه به رقابت نزدیک تیم ها در بالای جدول احتمالا شاهد یکی از جذاب ترین نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر خواهیم بود.

نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر

نقل و انتقالات احتمالی استقلال و پرسپولیس

در این فصل یحیی گل محمدی بیشترین نیاز را در جناح راست تیمش احساس کرده است و به دنبال جذب بازیکنی در این پست خواهد بود. گل محمدی با وجود بازیکنانی همچون وحید امیری و ترابی خیالش از سمت چپ تیم راحت است. یکی از گزینه های قبلی یحیی برای این پست دانیال اسماعیلی فر بود که در ابتدای فصل به سپاهان پیوست.

فرهاد مجیدی با شرایط متفاوتی وارد نقل و انتقالات خواهد شد، یکی از اهداف اصلی مجیدی جذب یک هافبک بازیساز خواهد بود. همچنین مجیدی از ابتدای فصل به دنبال جذب صالح حردانی بازیکن فولاد خوزستان بوده است. همین موضوع احتمال معاوضه رشید مظاهری با صالح حردانی را قوت میبخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا